Stug helg

I fredags vid lunch packade vi in oss i bilen för att åka till stugan vi tog en snabb handling på Coop där även haha haha haha silver fick följa med in!! hehe!
sen ut mot frevis:) vi började med stor städning och lite ute fix och ja fixa iordning allting :)

sen kom farmor Helena med föräldrar på besök och vi åt grillat till middag bella somnade gott i sin säng vid nio och då kom danne på besök fast hon sov så kunde vi sitta i samma rum och jyra i två timmar utan problem :) jag nojade mig hela natten om att kylen skulle börja brinna så nu måste jag köpa brandlarm och brandsläckare och brandfilt!!

lördag så fixade vi ute jag och bella krattade medans Micke målade sen kom Maria kusin Emma och Johan på besök lite fixa och bus för kusinerna<3 efter det
kom danne förbi och han hann vara 1minut på gården innan han började fälla träd!! tyvärr har jag ingen förebild just nu men gud vilken skillnad det blev!! seriöst dom fällde en stor jävla björk som stod 2meter från stugan då var jag lite livrädd men det gick ju bra den där danne kan sin sak! :)

middag och surr sen spelade vi kort bella var överlycklig då morbror björn och Simon kom förbi med en dvd på fredagen så hon kunde se sin kvällsrutin med Dora :) tack<3

i säng vid elva och danne sov över i gäst stugan.

frukost på söndag och sen inne häng då det regnade efter bella hade vilat åkte vi hem och då kom mamma och kurt förbi en sväng om:)

bella bastade även ut både mig och Micke både lördag och söndag ja hon älskar visst att bada bastu också! tokis <3

en underbar helg <3
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0