Måndag och ledig dag

Morgon klockan nio lite frukost och kaffe och sen runt elva åkte vi till nyborg bella stannade hos morfar med Sofia och syrran och jag åkte vidare till Emmelie för att ta hand om Tore så hon skulle hinna städa innan dom skulle ha husvisning :) vid halv ett åkte jag tillbaka till pappa en sväng och hängde med dom och vid halv två tillbaka till Emmelie för hänga med dom sen Hugo kom hem från dagis:) bella jävlades och kastade sand och lyssnade varken på mig eller Emmelie så vi ringde pappa Micke så han skulle få säga åt henne;) haha också frågade han - vad gör du bella? och hon uppkäftigt tillbaka - jag kastar sand! haha vi höll på att bryta ihop! också sa Micke - får man kasta sand? - nej!! också gick hon haha så kul fast inte kul att hon kastade sand! :/

lite bus och sen hem bella ville inte sova på dagen men hon somnade i bilen så en timmes fick hon sig efter att jag kastade över hon i hennes säng lite go middag och sen kaffe ute i solen på altan :) härligt med altan<3 sen krattade vi och fixade lite på gården och gick ned till strand promenaden för att vinka åt morbror som var ute med båten :) lite hello kitty mys och sen lite film mys med Micke :)



mys med Tore :)


bella fick två foppa tofflor av moster Meya så glad tjej <3




bella har gröna fingrar :)


mamma titta där är Björn :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0