Måndag 19/2

Alarmet ringde kl 06.00 thai tid alltså 00.00 svensk tid..
Vi åkte taxi kl 06.30 det tog ca 15min till flygplatsen och själva säkerhetskontrollerna tog väl 1.30m så segt!!
 
Vi hann snabb shoppa på taxfree nu menar jag 22min typ.. Jag hann köpa på Victoria secret iaf :) sen åt vi en snabb macka och den var det boarding kl 09.00
 
Planet gick 09.20 thai tid 03.20 svensk tid.
Resan tog - 11h och jag sov 7 av dom 😂 micke sov i 30min bella i 2h 😂
 
Vi var i sthlm vid 14 och då var det passkontroll och även en till shopping på Victoria secret och middagen blev på Alfredo mums!
 
Vid 17.45 avgick det sista planet till kallax och där väntade våra tre chaufförer jag eller ja nått hade jyrats ihop så vi hade en extra bil 😂 men det gick ju också vi var ju 5 Pers som Behövde hämtning 🤗
 
Hemma i kalix var vi vid 20.45 o c h där väntade silver på oss 😍😍😍
En snabb dusch och lite upp packning av handbagage och sen däckade vi i sängen vid 22-23 😀
 
 
 
När man reser med stil blommig dress gröna foppisar då jag ej fick in foten i vanliga skor och min blåa jacka 😂😂😂😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0