25 26 27 28 29 december


Dagarna bara sprang iväg dagen efter julafton lekte Bella med sina leksaker sen hade vi middag med familjen Morin. 
Kvällen avrundades med alfapet ❤️

26 annandagen jobbade jag dom 4 timmarna som vi hade öppet bara sprang iväg sen blev det middag med min pappa och syster.
Vi spelade spel och sen blev det filmkväll. 

27 Fredag så åkte vi till Luleå för mellandags shopping jag led av sjuk träningsvärk så jag kunde knappt gå vilket min familj roade sig åt. 
Vi fyndade knappt någonting det blev lite kläder åt Bella 2 par skor åt mig lite chips och godis 😂 några nya pallar ja helt tokigt dåligt med fynd. 



28 lördag åkte vi till happis på rea där blev det mycket mer shopping nya gardiner kuddar mattor 1 adventsljusstake ( kom på att jdg behövde 4 till när vi kom hem) 
10 stycken ljusträd för julbelysning ute ( kom på att jag behöver 2 till) 
Julpapper i massvis presentsnören etiketter
2 nya bokhyllor till bellas rum super fynd på Ikea. Och lite annat krafs

Sen åkte vi förbi Nadja på kaffe och avsluta dagen med Kina mat i Finland. 
Hemma blev det renovering av bellas rum vilket snart är klart så då ska jag visa bild. 
Vi lade oss efter ett 🙈 med halva rummet i kaos. 






29 söndag vilodag jag tränade vid lunch vi fixade i bellas rum jag handlade inför nyår samt tillagade Cheesecake för 20 Pers 😂🙈 vi blir 6 🙋‍♀️🤷‍♀️ 
Sen mojsa vi bara på 😘
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0