Lördag 21 december


Alltså jag vet inte om det var så här rosa ute då jag vaknade vid 10 men varje bild ser ut så här i alla fall. 
Jag hade iallafall sovmorgon delux Bella sov över hos min mamma i natt. 

Efter en sen frukost så åkte vi till Haparanda får ett små handla lite, och ja det var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara 🤷‍♀️

Vid två snåret åkte vi på kalas till min brors barn lucas som snart fyller år ❤️ det blev fika och sen åkte vi hemmåt. 

Hemma såg Bella på dom 2 senaste avsnitten av julkalendern hon har inte vågat se dom sen dom varnade på tv att det skulle vara läskigt 😴🙄 vilket dom inte heller var.. 

Efter middagen kom Maria och Johan och bellas kusiner på besök och lite ost och kex mys. 

Kvällen avrundade jag och micke med en omgång alfabet där micke vann med 50 poäng 🙈

I morgon är det dags att tända 4 ljuset ✨😘

Det har kommit så tung snö 🤪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0