Måndag 23 december

 Yey nu är det nära 😍

Morgon vid kl 0730 jag hade varit smart och bokat nageltid kl 08 när jag började kl 11 så ingen sovmorgon idag inte 🤪

Jobbat från 11-18 vilket snabb dag massvis med kunder såå kul ❤️

Hem ätit en så god middag det är på allvar den godaste middagen sen jag och emmelie åt pizzan i Turkiet i somras alltså helt galet gott 😋

Efter middagen så skulle vi spela bellas nya spel som hon fick på lilla julafton igår... Det var dont step in it det gick bra två varv på tredje varvet med mig med ögonbindel och snurrad runt så kanske jag råkades knocka micke med mitt knä så han kanske tappade glasögonen och kanske möjligtvis spräckte sitt ögonbryn 🤷‍♀️ men alltså det är sånt som händer 😂 det var så sjukt för jag hade ju ögonbindeln på så jag fattade först ingenting förens det började rinna blod 🙈🙈
Han överlevde iaf nu har han två spräckta ögonbryn 😘

Sen blev det tomteverkstad i tre timmar samtidigt som revbensspjällen kokade på spisen och nu har jag precis satt fram bellas kakor och mjölk till tomten. 

Nu dags att sova i morgon är nog årets längsta och roligaste dag ❤️😍

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0