Födelsedagsbarn

Så här såg jag ut i förra veckan då jag fyllde 29 år eller ja 8 januari är kanske två veckor sen?
Jag har inte helt koll på dagarna då jag befinner mig 6 tidszoner iväg från Sverige. 

Veckan då jag fyllde år så hade vi mycket på agendan men ja det var förra veckan. 
Jag jobbade Bella hade sin första skoldag vi begravde Mickes pappa i Kalix kyrkan 😥❤️
Vi hade kalas för hela släkten då både jag och micke fyllde år det var söndag sen 6 så det är 2 veckor sen. 
Sen så tog jag ledig lördagen för då skulle vi hinna på kalas packa städa tvätta och ha sovfrämmande och söndag för en vecka sedan den 12 åkte vi på semester. 

Här är allt bra jätte varmt fridfullt lugnt och ja helt fantastiskt ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0