Fredag 3 Januari


Sovmorgon till klockan 09 helt galet skönt
Jag var såå trött i morse så jag vet inte vad. 
Jag hann i alla fall beställa allt solskydd inför Thailand och även vara och köpte lite flera Maria åkerberg produkter ✨

På lunchen passade jag på att köpa mickes födelsedagspresent då han fyller 33 år i morgon alltså jag tror iallafall att det är 33 han blir? 🙈 Men ja jo det borde det vara då jag blir 29 på onsdag.

Jag jobbade till 18 idag sen blev det grillat till middag och en sväng och köpa julpynt på Coop 👌✨ micke och Bella har även varit i happis och köpt pynt idag så nu snart är allt pynt klart till stugan och hit hem inför nästa år. Ni vet man måste alltid förnya sig 😘

Sen blev det gym och nu ligger jag och jäser i badkaret. 
Trevlig kväll 😍😘


Tänka sig att jag har använt rengöringen till vänster varje dag 2 gånger sen den 20 /12 och så där lite har jag förbrukat 🙌



Nu vet väl om att flest kulor i granen vinner? Idag köpte jag bara 80till 💫😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0