Tisdag 7 Januari

Igår städade vi bort julen oj så ljust det blev inne 🤪 det är en liten blandad förtjusning i att städa ut julen. Jag har kvar att ta bort gardinerna i alla rum förutom i köket för där har jag inte haft gardiner sen i somras 🙈

Idag har jag jobbat 11 - 18 hämtat ut mina nya glasögon köpt nya träningskläder samt handlat lite julpynt. 
Efter jobbet blev det middag och sen lite kvälls häng. 

Jag har även fått mina nya träningskläder från iciw men jag har inte orkat öppna det paketet. 

Imorgon är det min födelsedag 💃och jobb 09-1630 Bella blir även sin första dag på fritids efter ett långt jullov. ✨

Nu ska jag sussa 😘


Nya glasögon och ännu 28 år 💫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0