Träning dag 7

I lördags efter jobbet åkte jag och tränade ryggen axlar och biceps det var väldigt mycket folk och tränade men allting jag skulle göra var någon konstig anledning alltid ledigt.
Jag tränade i ca 50 min 🙌

Efter det passet har jag inte hunnit & haft orken till att träna söndag hade vi kalas och sovfrämmande igår var vi på ranten och sen städade jag bort julen i en massa timmar. Och idag hade jag verkligen inte orken men jag känner att jag vill och kommer träna då vi är borta vilket faktiskt är ovanligt 💪👏👏
Jag bokar alltid boende som har gym alltså verkligen alltid men jag utnyttjar det aldrig någonsin jag tar också alltid med träningskläder 💁‍♀️har ett hotell inte gym så bokar jag det inte 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0