När jag !

Ja när jag blir gammal vill jag kunna göra precis vad jag vill , alltså inte vara en seg lam jävla kärring på ren svenska som har så satans ont i lederna och allt för att hon var för inaktiv när hon var ung, nej fy fan tänk bara Att kunna vara ute och gå och allt när man är 70-80 år kunna ja göra allt man vill och inte behöva neka till det och säga nej tyvärr jag är för gammal, åh sådan skit gör mig ARG och RÄDD , men men vem orkar bry sig om det nu hoppas jag får ett jätte bra liv när jag blir gammal , låter lite konstigt när jag blir gammal . planerar inte precis att man ska bli 104år och det men i alla fall jaja man vet inte man kan ju råka ut för vad som helst som gör att man dör så planerar ingenting tack :)

Fast lite har jag i alla fall planerat.

Fredag : Vara ute på staden men flickorna
Lördag: Kalix dagen på dan, Vara ute på staden med flickorna vara inne på Tivolit härja på och ha det nice.
Söndag: Sova utihelvete..

Har också nyss fått reda på att sommar skolan börjar i morgon kl 0800 och jag kommer inte orka upp till den men skit samma jag kan fan få godkänt då går jag den dära skolan jaja men nu ska jag ta mig morötter^^ Oh hälsokost :) jaja Hejs

LÖFTE Sluta svära så mkt "skriva svordomar" Det låter inte bra slutade ett tag började i helgen igen : /
 Tack Linus för att du fick mig att inse det , Nog för att jag inte var så nykter då men ändå TACK :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0