Du vet nog inte

Hur jävla less jag blir på dig nä jag tror inte att du förstår det nej det gör du nog inte.
Åh fattar bara inte att du aldirg kan sluta.. åh ingen förstår vem förutom du.
Nä men visst sista gången du ska prata med mig bra då vet jag då vet jag..


Ja annars händer det inte ett skit sitter hära och har ont i huvudet ska ta någonting mot smärtan..
Varit annars och solat i dag och inte mycket mera.
Är lite rädd att jag har fått canser i hjärnan, Help shiiit, hoppas inte det men man vet ju aldrig.


Har nyss kommit på att det är 2månader sen jag färgade mitt hår lite coolt.
Ja nu kom min familj hem så nu drar jag mig upp orkar inte vara nere.


Och du, du behöver inte snoka och lägga dig i mitt liv fast "någon" har sagt att du ska göra det så skit fan i det blir så less får jag inte leva mitt liv ifred utan att alla jävlar ska lägga sig i hela tiden? Nä jag trodde då inte heller det. Skit i mig bara det gör du nog bäst i , du vet vem du är.!

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0