En stark doft av bullar

Ja bulla är gott, det är det ända som jag skulle kunna äta ihjäl mig av.
Så gott så. Ja får nog
sno mig någon deg bit och någon bulla när dom är klara.
-----

Idag har jag lärt mig ganska mycket ändå, vet inte vad men det är
mycket i alla fall.
Jo har jobbat om Droger lite ska ta hem det för det var kul att jobba med första No grejen jag tycker är kul..
Ja sen såg vi någon film på SVEN också , den tyckte jag
var Bra! Johnny depp och Leonardo dicaprio var med : } Fast båda var Unga men om man vet hur dom ser ur nu så var det inte ett större bekymmer.
-----

•Det svåraste som finns är att se den man älskar,
•älska någon annan..

Dagens ord
†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0