I find you

Ja ska man sammanfatta dagen då.
Ja först ringde Linn alldeles för tidigt i morse.!
Sen så hörde jag bara en röst efter en timma ca, är hon dära uppe, fattade ingeting och somnade halft om, sen så hoppar Linn på en , snacka om att man vaknar då.!
Ja sen så iaf då gick vi ner jag var så pigg inte hon kom ju trots allt hit kl 11 och jag hade somnat på tok försent för att vakna då. Ja men iaf så då var vi ner sen gick jag och duschade och tog på mig kläder sen sminkade vi oss och drog ner på stan och Köpte nå grejs då for hon till adam och jag gick hem.
Satt mig hära ett tag sen åt jag mat, och sen var det Big brother och nu väntar jag på att OC ska börja.
Tror det kommer vara förbannat bra i dag <3
Ja men annars inte så mkt funderar på om jag ska dra ut lr nått när jag har sett OC men det är ännu bara funderingar. Lr om det blir chips och en film på rummet. Ja det återstår att se.
Så det så!

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0