Soligt och varmt på vintern

Ja få se nått intressant som har hänt idag.
ingenting för jag har nyss vaknat bara.
Snart blir det mat för jag är hungrig.
------

Ja synd att det inte blev att åka skidor idag, jag vill ju fan.
Men dära vid Elva halv tolv ids man inte fara och leta några heller så.
Och inte i
helvete stiger jag upp vid halv sex kanske för at fara och hämta dom glöm det!
Så då blev det att stå över, sorry maggan..
------

Don't know why I'm still afraid
If you weren't real I would make you up now
I wish that I could follow through
I know that your love is true and deep as the sea.

Bra som tusan
------

•Tårar dom rinner o hoppet det försvinner,
•Man vet inte va som händer , men man vet att det vänder..

Dagens ord.

†Anne-Lie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0