This is

Ja hm har hänt en hel del lr kanske inte,
Kommer inte ens ihåg om jag har skrivt om helgen.
Ja men iaf på fredag var jag till Piteå och bada och gick på stan med Linn och hennes familj.
det var kul.
Igår hm ja då hände det väl inte så mkt var hemma åh så. träffade linn ett tag.
Sen ja i dag har det inte hunnit hända så mkt ska iaf se på en film nu lr om jag ska fara och gymma jag vet inte riktigt ännu hur det blir, och sen i kväll ONE TREE HILL.
Längtar fan, jo har skruvat ihop min säng oxå, ska nog göra om i mitt rum , ska se om jag ska köpa nå  nya grejjer lr så . Haha.
Du vet att jag alltid finns hära..
Ja  men annars var det väl inte så mkt elin kommer hem idag , den lilla pottan har Missat OC på onsdagen och i dag missar hon one tree hill, ingen nörd det dära inte.
Kan inte missa sådant bra grejjs.
Jaja kanske ser i kväll Tonårsliv också, om det inte blir När lammen tystnar. Måste oxå se BB Live, så att men vet vem som åker ut hoppas på daniel, lr muffe nästan mera muffe nu men fan inte jessica hon ska vinna helt klart. Jaja slut om tv och sådan nu.
Men vem vet om inte jag...
Take care..

/Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0