You are what im..

yes box. Ska till tandläkarne nu så sen snart om ett tag.
Haha ja va fan tror nästan att jag ska spela lite Linage 2 Omg lr då är det illa, iaf att jag gör det för det är mitt upp i när bror spelar.
Men jag kan ju sabotera lite gran, hehe snäll man är..
Ja men nja orka det får jag inte göra, jag ska inte spela för då blir man beroende, ja va fan tänk att jag ens tänkte så , hehe omg ska aldrig börja spela det är inte bra.
Lr kanske när jag får igång min datorn, Akta nörd. Ja det blir kul kul kul.
Jaja nog om datorn, ska nog och gymma sen får se eller det kommer bli så,Ja.
Och sen i morgon ska jag till fader säkert kul ,Ajja är lite less på att skriva nu så.
Jag Äger på franska,
hoppas att det är rätt bara.

Je approuver toi croire je.
†Anne-Lie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0