Snart snart snart

Ja nu snart bär det iväg  , längtar som fan , okej en dag , men en en dag är inte så mkt så det är snart! :)
Blir lite friskare nu ska snart äta en apelsin , man blir visst frisk av dom ? :S Har hört det iallafall :D
Längtar som tusan i alla fall, och längtar tills jag kommer hem med, får se vad som händer då men det kommer säkert bli nå kul :) Sen slutar skolan också bara några dagar eller så dära efter att jag har kommit hem :) det kommer att bli nice ska man allt se :) men nu ska jag äta apelsinen och ta mig nå flottiga popcorn och se en film eller två :) Den stora frågar är om du har glömmt allt vi har gjort vännen , tycks nästan som det, det är väl synd hade en fin tid med dig gumman never forget. ! <3



:)
Now I'm going through changes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0