Finns det någon

Finns det någon som förstår en person helt och hållet? en som kan säga nej så där skulle hon/han aldrig göra? är man säker på vad en annan skulle göra? kan man säga vad en annan skulle göra? jag tror inte det du kan aldrig känna någon helt helt helt innan och utan det går bara inte du kan bara känna dig själv så bra , om ens det det är svårt att säga att du vet vad du skulle göra det är så svårt du kan aldrig säga om någon annan vad den personen skulle göra eller vad du själv skulle göra du måste ha en stor självkontroll om du ska kunna säga det, tror inte det finns en person som vet vad den skulle göra, jag vet i alla fall inte vad jag skulle göra i alla situationer jag vet i alla fall att jag aldrig skulle lämna dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0