Ett till formulär

DAGENS:
klädsel: Jobgging byxa, huvtröja linne underkläder
frisyr: Uppsatt i snodd
låt: - Elswhere- bethany joy lenz
vill ha: En stor kram av Daniel!
tråkigaste: Att sitta hemma själv. :/
roligaste: Fick påsk lov

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag sov själv i förrgår.
såg dig gråta: Daniel
fick dig att gråta: Tv'n desperet husewife
fick dig att börja skratta: Vet inte riktigt tror jag skrattade när jag pratade med daniel.
du gick på bio med: Elin och emma förra vintern
du gick på stan med: på stan mig själv, annars elin
skickade ett e-mail till dig: En tjej som heter ida.
skickade ett sms till dig: Mamma som önskade glad påsk.
skickade ett lunarinlägg till dig: Sitter inte på lunar så ofta vet inte.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja varje dag
bråkat med ditt husdjur: Nej inte det. håller mig undan
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Mycket möjligt.

EXTRA:
Vad är du mest rädd för: läskiga saker tex spöken : / mörker m.m
Vill du gifta dig: Ja när jag blir större vid 20:)
Vem hatar du verkligen: Man kan inte hata någon man inte älskar. Ingen så vitt jag vet.
Varit kär: Är kär<3
Kör du bil: Ja varje dag " haha inte det" till sommaren får jag övningsköra.
Har du ett jobb: Deltid som hemma fru ? , nej inte så vitt jag vet
Gillar du att ha folk omkring dig: Jo då är man inte så ensam.
Är du ett hälsofreak: Some time, oftast ,alltid.
Är du ensam nu: Ja, vet inte vart alla for.

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt sovrum
Typ av musik: Växlar av och till
Parfym: Vaniljdoft super duper god lukt
Månad: Hela sommaren
Mat: Fläsk file och pommes eller potatis gratäng
Dricka: beror också på mjölk vatten loka ? jucie
Godis: Lite lakris och lite mjukt ; )
Tidning: Nsd, nej inte det, Cosmopolitan
Film: Pirates of the caribbean 1
Skådis: Adam brody sophia bush och rachel bilson
Djur: Katt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0