Frågor att besvara

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 3

Vilken svordom använder du mest: Fan

Äger du en iPod: Räknas det om den ej fungerar? i så fall japp

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.45

Hur många resväskor äger du: 1på hjul och en stor trunk

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Inte det

Var köper du dina matvaror ifrån: Coop forum

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Det beror på.

Har några av dina vänner barn: Inte vad jag känner till.

Har någon någonsin kallat dig lat: Flera stycken , men jag är inte lat!

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: I min dvd, någon egen bränd.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Helt orginell mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Idag

När var senast någon stötte på dig: Hm hur ska jag komma ihåg det? när jag träffade min kille? :S 8månader sen i så fall.

Vad åt du till middag: Kyckling och ris:P

Använder du huvtröjor: Japp idag i alla fall

Kan du vissla: Prima :)

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Inte vad jag kommer ihåg? Jo om att gå länge på fredagar på ibh

Vem var den sista som ringde dig: Daniel:)

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Alla , Älskar dom allihop!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ja säker, men inte dom närmsta i alla fall

Vilket riktnummer befinner du dig i: 0923

Tittade du på tecknat när du var liten: Ja det gjorde jag, gör det än i bland:)

Hur många syskon har du: 1

Är du blyg inför det andra könet?: Tyvärr inte :)

Äger du några band t-shirts: Jo då No hablas "det är pappas" men jag sover i den ; ) räknas det då?

Jag har alltså inget att göra därför svara jag på dessa frågor: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0