♥Sista bloggen för nu drar jag till Spanien

Yes nu är det nära, resväskan är inte ens packad och jag har kanske bihåleinflammation. men what ever?
Jag ska på semester och överlycklig är jag för det! :) det ska bli så himla skönt att få komma bort från kalix ett tag och bara ligga och pressa i solen och sen komma hem med en fin fin solbränna "hoppas jag på i alla fall"..
Det finns inte så stora planer förutom att det blir shopping i stockholm i morgon och spanien 7.00 på Tisdag. annars är det bara avkoppling som står på mitt schema.

Får se om jag kommer att gå på internet cafeét därborta, it's depends..


By the way har ett år´s dag i dag med min Daniel.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0