♥Sliten men blickar framåt

Nu är det nära..


Ja det känns, jag har börjat skriva en lisa vad jag ska ta med mig, ute i god tid kallas det.
Jag frågade i början av sommaren om jag ska börja skriva min lista, men pappa sa ett stort nej!! 
En vecka till sthlm, shopping säger jag bara! ; )
Det ska bli något skönt att komma bort fran lilla kalix och tag och ladda batterierna..

Dagens göra lista

Gå till polisen och hämta mitt pass
Kolla på chili om dom har fått in vila's skinnjackor
Fara och lämna in min närvarorapport till Therese
Vara med emilia
Städa
Kolla runt om jag hittar någon resväska
Bestämma vilken dag jag ska till Luleå
Måla naglarna
Diska

uppdateras säkert efter dagen..

 ska börja ta itur med allt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0