Fest !

I kväll är det fest!! och jag är speedad, eller ja kanske lite, jag har inte en aning om vad som ska sitta på min kropp. Plus att jag har en dålig hår dag. Emilia får hjälpa till lite i min tanke gång. Och en sak  till jag är sjuk sjuk sjuk, men far ändå så jag får väl ligga pall hela veckan annars och sen blir det spanien ;)
Jag får het info om vad det kommer att befinna sig för folk hos emma.. En sak en fest okej partyparty roligt roligt men nu är det en avskedsfest, vad säger man badbad:/  Ja men vi alla får väl lee och skratta så mycket som möjligt, hmm undra om emilias twister är kvar hos emma? :)



  
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0