*Med Cappuchinon i högsta hugg

Väder: Strålande sol
Humör: På topp!!


Det är riktigt bra väder idag så man kan ju inte göra annat en att njuta, har legat och pressat under dom farligaste timmarna idag, jag hade sol skydd plus olja.. det är riktigt super fint väder just nu och tur att det är nu jag har mina första lediga veckor för den här sommaren. Jag kan inte göra mycket mer en att säga tack!

Jag sitter med cappucino koppen i högsta hugg och kollar på eleven om jag ska inhandla en face mist därifrån eller om jag ska prova the body shops. Jag har lite beslutångest, för det blir ju snart shopping i sthlm. Mitt beslut får komma lite senare..



Av smhi's rapport så far jag upp mot stugan i kväll för avkoppling plus solning i sjön, på badmadrassen.
nu blir det en dusch och sen promenad till älsklingen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0