Fredag kväll

En fredag kväll som denna har man mycket att göra

Hämta tvätt maskinen hos faster
Gratta Lina i förskott till tre års dagen

Plocka ögonbryna
Se ensam hemma 2
Packa upp väskan
Välja kläder till i morgon
Fixa i rummet
Prata i telefon
Beställning av skor
Längta tills IKEA i morgon woohooo ny säng!



Plus att provet gick bra i dag, fast jag blir mycket besviken på mig själv jag vet att jag gjorde ett fel och jag hade hoppas på att ha 100& rätt! men jag får veta på måndag om jag gjorde mer fel.
Höga krav jag vet!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Yess, hade tänkt göra en paint bild av dig men jag kände mig så taskig när du inte visste om det ;) haha

2007-12-14 @ 19:42:08
URL: http://laroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0