My room is awsome i love it!

Fredag kväll, visst är det fredag? Joo det är det nog.

Jag är i alla fall med Elin och min kära mor, båda tror jag sover på soffan och jag sitter här och tittar runt! ;)

Jag har fixat till lite i rummet idag och väntar till jul när jag får mera julklappar nog för att min säng var en tidig julklapp som jag och Elin ska inviga i kväll och i morgon blir det jag och Daniel.
Ska sen fixa nya tapeter och Malm byrån som jag ska få till min födelsedag? yes det är ju snart ska skriva en liten önskelista sen efter jul också. Men först ska det vankas nyårs fest!


Men nu ska jag öppna en nordea sida!

ps elin har vaknat och hälsar att hon är den bästa! Nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag bad Annika skicka ett mejl till mig :)

2007-12-22 @ 10:45:34
URL: http://lisalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0