ingen rubrik

Namn: Anne-Lie Wall
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ont i halsen, men ändå pigg
Favoritgodis: hmm Söta björnar
Är det nåt du absolut inte äter: Jo det finns en hel del som ärtsoppa
Kläder just nu: Svarta umbro byxor hoodis från hm brunt brottar linne samt underkläder
Musik just nu: ´Lyssnar på regnet här utanför
Vad sa du senast: "Det går inte när det redan finns ett kort till min mobil"
Favorit-hangout: Sol stolen
 Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: har inte en aning
Sommarplaner: Sola jobba Träna semestra;)
Är du bra på matte: Si så där
Fisk eller badkruka: Någonstans mitt i
Saft eller alkohol: Loka eller en kall cider
Hur många kuddar sover du med: 3 & 5 & 6 "tre olika ställen"
Favoritväder: Riktigt varmt men ändp behagligt stor sol och molnfritt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sol skygg/Olja, Daniel, bra musik..
Spelar du nåt instrument: trumpet, haha  näää inte vad jag vet
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Spara eller slösa: Slösa
Vem är viktigast för dig: Daniel samt familjen
Bästa film: Shrek 1 och 2, Anastasia
Tror på liv på andra planeter: ibland
Kommer du ihåg din första kärlek: Jaoo på lekis i anders "inte stora kärlek då"
Älskar du henne/honom fortfarande: Nepp
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet?
Tror du på mirakel: Ibland kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Yes i nöd och lust..
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej .
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 st
Bio eller promenad: promenad :)
Är du kittlig: Det varierar;)
Snarkar du? Inte vad jag vet måsta ta reda på det
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Nooope!!
Äckligaste insekten: Geting
Största svaghet: Dålig hand med pengar
Det här är jag bra på: att vara snäll, ;) Prata, hålla i gång, Göra av med pengar mm.
Bästa bok? Djävulen bär prada
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Förmågan att kunna trolla
Vad vill du jobba som? Lite allt i allo har inga stora planer just nu, men nära personer.
Chips, morötter eller godis? Morötter  helt klart:)
Pizza eller hamburgare? pizza :P
Skriver du dagbok? Nope men en liknande sak
Har du nån flickvän/pojkvän? Daniel, Pojkvän
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tatuering, i nacken och på vaden kanske svanken också.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? I bland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaa, jag vill göra det :)
Vilken hand håller du gaffeln i? Båda när jag skär så i vänster sen byter jag och äter med höger ;)
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Ingenting, en hylla ;D
Hur är din drömtjej/kille? Precis allt jag har
Hur många syskon har du? 1...
Vad är du mest rädd för? att vara ensam
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? inte det
Gillar du och sjunga? Jaaa. men jag kanske inte är en sångfågel precis
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Handels, för att jag valde den linjen;)
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? botar den
Har du komplex och för vad? Njaa nåra små saker här och där
Röker du?  nej
Snusar du?  nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te, annars vatten
Har du en besatthet? Kollar postlådan varje gång jag kommer hem på gården haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0