Tisdag 17/7-07

Tisdag är det idag, och det har väl inte hänt så mycket? jobb. och lite solning sen en Miss på synundersökningen, man är visst tvungen att vara utan linser i 2 timmar innan och det visste inte jag om så då blev det ingen tid. har i alla fall fått en ny tid på tisdag nästa vecka Fast i luleå.. lite långt att fara och en snål tid.. men jag ska klara det. :)

I morgon jobb och tandläkaren, på jobbet får man träffa elin, det blir säkert skojsigt. ;)
Plus att hon fyller år i dag grattiiiis:)

Håller på att bli sjuk hoppas att jag inte blir det.. så det blev ingen träning i dag men sen i veckan ska jag då definitivt träna:) men men nu vill jag ha nå krubb ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0