Jag känner mig fruktansvärt bakis

Ja anne-lie you go girl vilken bra rubrik! INTE!, men vad ska jag göra jag ljuger inte, jag har inte druckit någon alkohol inte ens smakat på två veckor så det kan inte vara att jag är bakis. och något annat skulle jag inte ens förmå mig att stoppa i munnen det är bara onödigt och idiotiskt, hm sömnproblem eller nått kört i väggen? jag vet inte är helt slut den sista terminen har nog tagit lite kål på mig, mina dagar har sett ut likadana vareviga dag, sticka upp fara på skolan komma hem träna i2timmar äta middag se tv hinna umågs med daniel.

hm kan bero på för lite mat för mycket träning som alla har sagt åt mig, vissa veckor kan det ha blivit nio olika pass, okej det är rätt så mycket men så har jag tränat under nästan hela våren.

Så här har det sett ut

Måndag
"some time" bodypump annars gym 
tisdag spinning/torso
onsdag gym "some time" simma efter, nu mot slute bodypump
torsdag spinning/torso
fredag
"some time" spinning/torso "om jag ej har hunnit med på tisdag eller torsdag"
lördag ledig
söndag Spinning/pump. och dagaran jag har gått på gym har jag sprungit ute också.

för det mesta har mitt tränings schema sett ut så här. men nu har jag varit i en svacka i ca 2 veckor och försökt vila upp mig har varit på 3 spinning pass och 1 bodypump 1gång på gym sprungit 2 eller 3. men i alla fall hade inte hunnit träna ett dugg i veckan har hänt så mycket annat jag har varit tvungen att göra.
 Men ska inte träna så här mycket om jag inte äter rätt och sover nog mycket man blir helt slut !

gym 2 gånger 2spinning/torso eller pump någon vecka blir det hela kroppen bodypump ska håll på det ett tag i alla fall, sen kan jag dra igång med det sjuka schemat när kroppen orkar.
Jag har även börjat träna nu 4x10 på gymmet.

Väldigt mycket om träning i detta inlägg men jag behövde bara få det ut ur mig, är så trött med sprängande huvudvärk bådar inte gott.

I morgon blir det första dagen på jobbet och sen examens fest , det ska bli en lugn kväll för mig. carro och mest troligt elin ska sova här i alla fall carro. nu ska jag kila till daniel och titta på lost. Puss och kram

ps: folk får ju inte tro att jag har anorexia, bulimi eller ortodoxi för det har jag verkligen inte, och jag äter mat och allt sånt det är inte så att jag inte äter men jag borde äta mer mat för att orka träna så mycket, så nu vet ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0