Ännu en helg

Tiden går rätt fort ändå, nästa lördag så har jag och daniel varit tillsammans i 8månader, jag kan inte förstå att tiden har gått så fort men det har den :) och dom 8 månaderna har varit dom bästa i mitt liv:) och jag är glad att han kommer att finnas i mitt liv tills jag inte finns nå mera. Älskar dig daniel du är allt du är hela min värld skulle inte vilja vara utan dig för någonting i världen<3

Så min helg har jag tillbringat med daniel, muschoo fun :) I morgon är det skola igen och det känns väl ok, måste göra skol arbetet om hera snart för annars kommer jag inte hinna: / sen så ska jag se the oc också på ett tag, håller också på att bli sjuk tror jag och det är inte bra :/ men nu ska jag göra skol arbeten.

)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0