Fortsätter här då ;)

Orkade inte börja ändra om det andra inlägget som jag har skrivit så jag gör ett nytt ; )

Åh inte lite skönt det var att träna i dag på TC då, tycker om det stället, fick verkligen bränna bort mina chips och mitt godis och det känns helt OK! tur det, skönt att träna jag tycker om att träna känner mig lite duktig efteråt :)

Ska snart försöka klättra mot slutet av Djävulen bärd prada boken måste snart läsa ut den, inte för att jag är en super duper intensiv läsare, men jag är inget mer än en människa heller. Måste tvätta mitt ansikte det är inte alls rent glömde ta med tvålen till duschen :)

Så inför 2 året jag har förstårs ingen aning om jag vill välja turism eller handels ska ju vara så svårt att välja det också :/ ska i alla fall Läsa engelska b och fråga mig inte varför för jag har inte riktigit något vettig svar på den frågan ;) får se om jag klarar av det , kan ju så klart bli en utmaning men det spelar ingen roll bita i hop och plugga och ge gärnet så går det:) Sikket självförtronde ;) Ja vi får se vart tiden för en nu ska jag i alla fall läsa lite och kika lite på msn :) Puss och kram / Anli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0