Jag säger det än en gång :)

zombie är en fruktansvärt bra låt : )

Sitter hemma hos min snygging<3 och lyssnar på musik och bloggar, har varit och tränat idag efter våran så långa skoldag som jag alltid har på fredagar:) vilket inte gör mig någonting när man slutar vid 11 :) Sen så satt vi i maten i en timma för ingen idés gå :/ men nog om det, sen knatade jag vidare till sph där jag utförde ett benpass sedan på direkten böt jag om till bikini och sommade en halv kilometer ja jag vet inte så långt men i alla fall 20 längder, tror dom är 25m så då borde det bli en halv kilometer :) sen in i  bastun där jag träffade min kusin som också hade tränat och sen så duschade jag och for hit :) tränade bra och hårt och det var helt toppen :D

Så idag vad jag förstår så ska jag vara med min pojke och med krull, vad vi ska göra vet jag ingenting om :P Imorgon är jag rätt så sugen på att ta en morgon promenad på isen eller på strand promenaden, vilket som det spelar ingen roll:) ockSå i morgon blir det thai mat också med mamma och moster och helena och hm kommer inte ihåg vad hon heter, och min pojke, vet inte om jag tycker om thai mat , gjorde inte det förr i alla fall men man måste ju pröva:)

Men nu ska jag sluta blogga och stoppa in alla kläder in the closet :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0