Mitt i helgen :)

Japp lördagen är mitt i helgen :) jag sitter hemma i min nya hårfärg som jag blev helt nöjd med ;) laddar upp några nya bilder på pixbox just nu, och väntar på att min kille ska behaga sig att komma hit . fast det blir om en timma eller mer:)

Måste gå och äta frulle för jag är hungrig, haha har drömt om mat och allt annat tjorv i natt =) i dag blir det bara att mysa vi skulle se ghost rider, hoppas på att den är bra:) sen så vet jag inte vad vi ska göra, slinga håret tror jag , vi tar det som det kommer:)

Går dagen

Ja så i går blev det att färga mitt hår eljiin gjorde det "mycket fint" sen så for vi till malin , malin sminkade elin sen så lekte jag med malins bärbara, haha hon hade ett jätte skoj tårt spel:) ja sen blev det middag på hotellet, det överdrivna priset 105kr tyckte jag var lite för mycket men what ever, är pank igen men det är jag ju alltid så. Sen så for vi hem till mig ett tag, sen bar det iväg till elins boy, efter många om och men så följde jag med eller om och menen kom på bussen. Vi fick vändra från risökorsningen hem till ull , dom som vet hur långt det är dom vet det;) sen så satt vi där i ca 2 timmar sen for jag hem och nannade kudden :) sen har det inte hänt så mycket mer :)

Men nu ska jag äta för min mage vrider sig :) Puss älskar dig daniel.

Anne-Lie√

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0