Torsdag

Hej hallo, sitter här hemma ser egentligen på harry potter och de vises sten, men orkar inte se hela tiden kan den ändå utantill så det gör inget att jag missar lite då och då, har ändå sovit halva filmen :)
 
har som inte skrivit så mycket här på senaste tiden, fast det kan bero på att jag är sjuk, eller har väl brivit friskare nu men har varit sjuk- feber, hals ont förkyld hängig. Ja precis allt som är jobbit. men ska palla mig till skolan i morgon har ju data prov=) eller omprov heter det kanske:) sen i helgen så ska jag vara med min boy och med elin och emilia och emma tror jag skulle med;) så på lördag med flixen och på fredag med min älskling. sen på söndag har jag ju skoter provet och uppkörningen. kanske ska plugga lite till det också här snart:)

Men det finns inte så mycket mer att skriva denna varma "kallare dag än dom andra" dag , som jag sitter inne och vill egentligen ut och åka skidor och sola men jag får ta det till helgen =) ska se HP nu eller slå på bring it on :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0