Äntligen helg!

Idag var det den sista fredagen som jag kommer att ha någon skol dag. Något skönt! har också fått reda på att jag inte behöver ta ledigt från skolan för att jobba för jag ska inte börja förens den 14juni:)
Det börjar kännas sommar banne mig, vill att det ska bli 28grader eller nått så man lökar sönder av all värme men det kommer så småning om, och i spanien hur varmt kommer det inte vara där då allt från 30-47grader när vi är där och det är i skuggan, jag kommer att steka som tusan :) Som sagt det blir mycket om spanien men jag längtar med ett stort L som bara den! :) Har hittat några bilder från när vi var senast ska lägga upp dom snart ;)

Ska lägga in någon ny musik på telefonen min 14låtars spelningslista börjar nötas sönder rätt så mycket. så in med ny musik och ut med den gamla ;)

Min spelnings lista består nu av:

This ain't e scene, it's an arms race- Fall our boy
Sång om ingenting- Kobojsaran
Fever fever- Melody club
Chasing cars- Snow patrol
Like a boy- Ciara
Cheek to cheek- Sahara hotnights
Nobody knows- Pink
Not over yet- Carnival
a public affair- Jessica simpson
candyman- Christina augilera
all out of love- Westlife & Delta goodrem
PATT (party all the time)- Sharam
you're so vain- Carly simon
Ready for love- Cascada

Japp men jag uppdaterar säkert senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0