Cry for you- september

Lyssnar på musik nu, finns som inte så mycket att göra en onsdag kväll, ska se på top modell om en timme men det är ju ett tag dit, funderixar på att bränna ut nå ny musik menska göra det hos mamma i stället. :)

Ska prata med flixen om vi ska hitta på någonting i morgon vem har sagt att man inte kan göra nått när det är en torsdag det är ju ändå "helg" ska bara upp lite tidigt på fredag kl halv elva ska på tc och det . ;) och sen så ska jag upp klockan tio på lördag eller det blir halv nio ska och kolla om sommarjobb, hoppas jag får det jag är sugen som bara den =)

You'll never see me again
So now who's gonna cry for you
You'll never see me again
No matter what you do
You'll never see me again
So now who's gonna cry for you
You'll never see me again
No matter what you do


Jag sjunger lite falsk men vaddå? vem gör inte det? ;)

Nu ska jag bänka mig vid tvn och se om det är nått vettigt på någon kanal,

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0