En bra dag

Idag är det en bra dag, ja inte bara för att jag ska och träna på ett litet tag, jag har vaknat glad och trött då, tänkte ta sov morgon behövde det, men kom på att vi hade tema dag, så jag for på skolan i alla fall.
kokade mig gröt för att vara mätt hela dagen, sen så gick jag till skolan, och blev mycket gladare när jag kände hur varmt det var ute solen sken och det blåste mycket lite. sen så hade jag på mig ankelsockar vilket gjorde mig också glad på ett konstigt sätt:) plus att man fick vandra till skolan med sin bästa kompis. jag älskar dig elin hansson palo du är min<3.

Tema dagen har vart väldigt intressant, och jag tyckte att det var bra att anordna en tema dag om alkohol och droger. Mycket bra furuhedskolan.!

Har fått ned min bokhylla nu ligger den under sängen ska lägga ut en annons här någon dag, och sen ska den bort så jag kan fara på IKEA! :D Ska gå nu så brorsan får datorn lycka till på k-korts provet i morgon bror min.<3

Desperate housewife i kväll får man bara inte missa.! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0