Godis och film

Lördag eftermiddag

Ikväll blir det godis plus film och chips, liten myskväll, antingen själv eller med brorsan :)
Ska se min julklapps film pirates of the caribbean död mans kista, har bara sett den en gång tidigare och det var när jag hyrde den, jag har inte ens öppnat plast förpakningen på den jag fick i julklapp haha. Har bytt byxorna i dag , har fått mig lite pengar ska hålla i dom som om dom var mitt liv.:) På onsdag ska ju HP1 till luleå på kulturens hus och teknikens hus, NICE! men lästa i nsd i dag att det är en stor stor spricka i taket på kulturens hus skoj att fara dit då:( Men nu ska jag sätta mig framför tv'n och glo.

<33Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0