Hej hallo dagboken

Ja nu sitter jag här hemma halv fyra och måste strax byta dator för att göra klart ena karaktärs uppgiften, så har jag inte så mycket kvar på torsdag och fredag, hade tänkt att jag inte ska behöva göra nått alls på lördag eller söndag, men antar att det bara kan vara en dröm. Phu, har prov i morgon kan det så där måste plugga mer idag måste få åtminstone godkänt. :) Min mamma klagar också på att jag ska tömma min bokhylla så att vi kan fara på ikea och köpa nya hyller åt mig hon säger att det ser "fånigt" ut med två bokhyllor. BLÄ på dig jag har inte tid att tömma den och jag vet inte vart jag ska stoppa alla små saker som jag måste ha kvar:S

Jag funderar helt och hållet på att skaffa mig en katt, undra vad päronen säger om jag kommer hem med en och säger det här kan ni inte göra någonting åt. ;) tror dom blir lite kinkiga, får vänta tills jag flyttar i stället.:P
Nu ska jag kolla en vidareutbildning efter hp linjen. får se om man måste flytta långt bort:S

Pussar och kramar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0