´Lätt brun óch ett glatt humör

Här sitter jag hemma och filosoferar om vad jag ska ta och hitta på idag? Kom med förslag tack?
Jag vet i alla fall att jag ska ta och plugga så jag kan få vg på provet i morgon, har haft np engelska a i dag också. Det gick väl hyffsat första delen gick då bättre:)
Imorgon efter karaktär provet blir det spinning ska se om dom ska ha torso i så fall går jag in på den med:P hade vilja fara på pump spinning på söndag men platserna är slut och jag ska på barnkalas:)

I helgen ? ja vad händer då jag har inte några större planer, vet bara att jag ska på barn kalas eller barn och barn 8års kalas:) Sen är helgen helt öppen för förslag:) Men nu ska jag äta brants skorpor och dricka te , ikväll är det min tur att göra middag vi får se hur det går:)

Klockan 19.14

Hej igen, ja nu sitter jag och lyssnar på lite spinning musik, eller rättare sagt musik som spelas på spinningen :P Bra bra! Japp ska snart upp och damsuga mitt rum plus hallen och toan, lite dammigt kan man säga , så ska gå lös och bli cleaning lady ! ;) Wihoo, har köpt mina väntade byxor idag , fattig som är lika med 0 kronor men jag överlever, står i skuld till min underbara pappa:)
 
Jo men nu ska jag upp sen blir det karaktär boken och det ska bli ett sant nöje att döda dig också :)

Puss och godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0