Måndag morgon

har just fått veta att jag har en kort skol dag  i dag, inte lite skönt, slutar vid tolv, då bär det av till sph sen så ska jag bara hem och soooova :) Nice, så fruktansvärt  slö dag men jag klagar verkligen inte:) har just lämnat in mitt karaktärs arbete, hoppas på bra betyg:) mys i kväll med älsklingen:)

nu går ulla igenom hur man söker filer men jag var med på den här lektionen förra veckan så jag vet hur man gör så då får jag sitta på fritt arbete vilket är skönt:) så inget vettigt. efter den här lektionen då har vi bara karaktär i 5minuter sen svenska i ca 15 ska få veta vad jag fick på np a engelska:) Lite pirrigt.

Nu har jag tankte stopp ska sluta skriva,

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0