Nu så äntligen helg!

Skönt med helg, skönt att få sova skönt att bara få vara ledig och inte tänka så mycket på skolan:) Skönt! Har jobbat karaktär ni i 2-3 timmar tror jag det är. Är väl så gott som klar har några små saker att fixa till lägga in bilder osv, men annars är den mesta texten fixad. :) så det känns skönt att det är gjort, ska fixa det antingen på söndag eller så gör jag det på måndag på skolan;) Så nu behöver jag inte tänka så mycket mer på skolan under denna helg.

Sen då i dag så ska jag vara med älsklingen, ska strax till pappsen.:)
Så ikväll blir det att fara och sola basta se på film och bara mysa, kan behövas har saknat att bara ligga och ta det lungt och bara mysa. så kvällen går ut på att mysa :) och i natt ska båda telefoneran slås av för jag ska få sova ut för en gångs skull, ska täcka för fönstrerna för minimalt ljusinsläpp och sedan be alla att inte störa oss. För Anne-Lie ska få sova!

Lördag blir det att vara med elin men det behöver jag inte skriva om nu :P för nu ska jag ringa om hämtning och sedan vänta på att älsklingen ska sluta:)

Ha en trevlig fredag!:)


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0