På skolan

Ja det är nu börjar jag allt mer sitta vid datorn på skolan och skriva blogg. haha men jag har inte så skoj så jag kan göra det:) Jag har svenska fick just veta att jag fick vg på mitt svenska prov som jag hade förra veckan mycket bra gjort. ;) hihi Så ska snart göra klart engelskan som jag började med i går och sen ska jag läsa ondskan man just nu tar jag det lungt :P har bara lunch och sen har jag karaktär då vi ska texta =) Slö dag för sen slutar jag, Elin ska komma sen till mig så kan vi se klart På andra sidan häcken, den är jätte bra :)

Och igår fick jag ner sista O.C avsnittet ska se det i kväll, lite nice:) funderar på om jag ska på spinningen eller inte men jag tror jag ska det ändå och sen ska jag bara ta den lungt ;) Haha men nu ska jag svara på ett mail,

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0