Skönt med lång helg

Och planer smids för fullt, funderar på vad familjen kan hitta på i morgon, får klura på det :) Skönt i alla fall att vi har haft korta skol dagar varje dag hela denna vecka =) hade orentiering på idrotten idag det gick bra fast jag och carro lästa lite fel men ingen skada skedd ;) Idag ska jag göra relativt lite, ska tvätta städa lite fixa i rummet, jag skulle behöva fara på ikea och köpa en massa nya saker till mitt rum . men har inte bestämt mig vad jag ska ha ännu så kan ej skriva in det;)

har varit och fikat på stan idag också med pappa elin och brorsan, gott gott, åt banankaka och drack en  inte lika god dricka. Men nu ska jag gå upp och börja städa. Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0