Städa hela rummet

Phuu ibland är det bra allt jobbigt att städa hela rummet, har rensat i garderoberna tömt under sängen där jag nästan inte vågade titta, usch så smutsigt det är här i mitt rum hos mamma. måste få samma ordning som jag har hos pappa, men jag raggar hit min daniel för han ska hjälpa mig att häva ut bokhyllan ur mitt rum plocka ner osv. ska se om det blir i dag eller i morgon.. Så sen ska det bara bära iväg till ikea, vet ännu inte vad det är jag är ute efter kanske en till hylla plus en vägg hylla har ju en present att ta ut, så jag får kika i katalogen på vad det är jag vill ha :) tror ändå det skulle vara skit fint med en byrå;) ska kolla..

Men nu ska jag kollal lite runt här och sen så ska jag ner i källaren med nå grejer, vem vet kanske börjar städa där också. fy vilken städ dag kan nog till och med fara till näsbyn och städa där också det är rätt skitit i rummet där med.:) Haha nu ska jag gå

Heejsss

image42


Haha bilden passar ju in på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0