Tråk

har inget att göra, har sett sista oc avsnittet och på andra sidan häcken så det finns ingen film som frestar just nu tyvärr* hm så jag vet inte vad jag ska göra det är två timmar kvar tills jag ska och träna två hela timmar, och jag har inget att göra innan det, jag skulle behöva gå och se på en sport bh på team sportia eller inter sport, men jag vet inte om jag orkar göra det nu det blir så stressigt plus att det är blött ute. Måste köpa mig ett par nya skor det är inte så frestande att gå ute i regn med ett par skor som har hål i hälen plus att min pojkvän tycker att dom är fula ; ) men jag tycker om dom så jag bryr mig inte :P
 
Hoppas på att jag ska vinna en miljon bara för att jag ska kunna köpa mig min snygga bil har bytt färg från blå till grön uber het är den, sen så ett 100tal skor massor med kläder spara pengar skaffa en egen lägenhet och sen att bara ha pengar på kortet det är ju ett stort plus ! :) Ska kolla runt på internet efter nå smått och gott som jag vill ha, undra vad jag kan köpa för min vinst på tian lotten 20kr jag gick ju plus en tia i alla fall ; ) Ska köpa mig en ny när jag känner att jag har flyt ; P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0