Träning och en lugn kväll

Jodå, sitter hemma nu har varit hos pojkvän ett tag i dag :) ska snart och träna eller om en timma, vet inte vad jag ska hitta på fram tills dess:S Få se kanske ringer lite runt i telefonen;) Undra vad jag får för sommar jobb ? hon har inte ringt ännu kvinnan om sommarjobbet på lyktan:S kanske får det eller inte? ja det vet jag inte:) Nått jobb borde jag då få:P

Igår i luleå hittade jag en jätte snygg skjorta i grön/ljus grön , den var super fin från hm och priset på 98kr var ju inte allt för mycket, men dock hade jag inga pengar så det blev ingen snygg skjorta, den hade suttit helt rätt i min garderob:P en annan gång kanske:D Ska börja hålla i pengarna nu:P får ju då se hur det går ; )

Vill bara att tiden ska gå så jag får fara och träna nunu nu!  torson kommer nog kännas en del eftersom att jag ännu har lite träningsverk i magen när man skrattar osv.:P  men det ska nog gå bra:)

Till helgen? skulle vi göra nått? jag vet inte skulle vilja ha en kul kväll umgås mysa ha skoj bara" Får se det blir nog bara på två jag och elin, det gör inget det men hade kunnat vara lite mer folk:P  vi får ta igen det här snart. :P
Och snart är det sommar också inte lite skönt, om 20skoldagar tror jag det var;) Inte lite jag längtar till alla mysiga sena kvällar slappa sola bada träning och så klart spanien!:) 9dagar i spanien i slutet av sommaren det sitter inte helt fel inte. :)

Nu ska jag göra nått, städa kanske lite :S

Puss på nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0