En cosmo med en latte tack

Idag står det spinning på schemat :) och så klart Desperat housewives sen en hel del mys med Daniel också:)


Vi har haft kläd sim idag på skolan lat var jag och tog bara nio längder och det är ovanligt att jag är lat men det var ju runt 50-60 personer i poolen och var trångt och alla simmade på varandra : / men jag ska göra om mitt resultat här på fridtiden och ta med mig Daniel:)
Jag har utvecklingssamtal i morgon klockan 09.15 adjöss med min sovmorgon
sen har jag föreläsning x2 och sen får jag veta karaktärs provet fixade mig några stil poäng idag hos Bert ;P haha

Den stora saken som alla har vätat på har äntligen hänt!!
Skolkatalogen of 2007 and 2008 är här, och jag var bland dom första i klassen att titta iden " det var samtidigt som jag fixade stil poäng hos Bert" Inte för att jag var så intresserad men det var nästan det ända vi pratade idag "okej ett tag i alla fall"

Men nu tror jag min Cosmopolitan ropar på mig jag har inte haft tid att läsa klart den! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0