F-rl-t

Idag är det en speciell dag idag klarade min pojke körkortet så stort grattis till han du är bäst!:)
Ska fara och åka med han här snart och kasta cdskivor som Lisa sa att jag skulle göra ;) hahah
Idag har Anne-Lie varit hemma första gången på detta läsår helt sjukt, men jag hade så jävla ont i magen och trodde jag skull bli sjuk så jag vilade i stället och nu är det mycket bättre :)

Plus att det är invigningen på Träningscompaniet idag det kan man ju inte missa, Måste dock känna om benen är okay, för när jag gymmade igår och sprang  på rullbandet så fick jag ont:/ men det lär ju visa sig.
Nu ska sminket på och jeansen sen ska jag gå på banken och sen blir det att ragga haha ;)
Hejpalobaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0